perjantai 20. joulukuuta 2013

Luukku #20 - Hiihtoratsastusta

6.12. harrastettiin ensimmäistä kertaa tänä talvena extreme-urheilua. Pulkka ponin perään ja radalle! Pakko myöntää, että suostuin tähän pitkän suostuttelun jälkeen..... Mutta loppujen lopuksi se olikin ihan pirun hauskaa!!
Laitettiin Vipille varusteet päälle, Aino kyytiin, minä pulkkaan ja Emmi urheana kameran kanssa tien varteen, ja sitten ei muuta kun Ay Carambaaaaa ja laukkaa tietä pitkin!
Ja seuraavana päivänä lähdettiin samalla porukalla Hannuilemaan! Hannulla tätä hommaa olen tehnyt ennenkin, joten oli paljon turvallisempi olo, kun tiesi, että kyllä Hannu pysähtyy. Vipistä kun ei ollut samaa varmuutta.......
höpsö ukkeli yritti heitellä peräänsä.... säälittävää :D
Muutaman pulkkakierroksen jälkeen uskalsin jopa nousta suksille! Omaan todella huonon tasapainon, ja olin varma, että tulen rymyämään pitkin penkkoja naama ruvella....
Lopuksi vielä vaihdettiin rooleja! Aino pärjäsi hyvin suksilla, mua tais pelottaa enemmän, kun jossain vaiheessa Ainosta ei kuulunutkaan mitään...... Ja vauhtia oli varmasti yli tuon tien nopeusrajoitusten! :D
ei meinannut jarrut toimia......
Että tällaista! Vanhoja kuvia, mutta onkos sillä mitään väliä? On varmaa, ettei tämä jäänyt viimeiseksi kerraksi tänä talvena! Kunhan maa on taas lumessa, otetaan homma uusiksi! ;-)

4 kommenttia:

  1. taitaa aiheet loppuu postauksista, voin sanoo etten tykännyt... oon lukenu tän saman aikoja sitten ainon blogista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei oo aiheet lopussa, onneksi! jos nyt totta puhutaan; mun oli tarkotus julkasta tästä aiheesta postaus jo heti kun oltiin käyty kruisailemassa, mutta tuli pieniä probleemia kuvien saannin kanssa :D nyt kun ne vihdoin itselleni sain, päätin postauksen julkaista :p parempi myöhään kuin ei milloinkaan :)

      Poista
  2. Mooi :) sulle ois haaste mun blogissa!

    http://lifeoffersyouasecondchance.blogspot.com/

    VastaaPoista