keskiviikko 11. joulukuuta 2013

Luukku #11 - Huonepostaus

Tältä mun huone yleensä näyttää, joten ajattelin ottaa nämä kuvat kaunistelematta mitään, mm. sänky petaamatta... Mutta toivottavasti teille vähän tässä valaistuu millaiselta mun huone näyttää! :-)
Muutama "yksityiskohta" huoneesta:
Oltzun joulukalenteri :-D
Mun joulukalenteri ja synttärikortti :-)
hyllyn päällinen on kaunis; pehmoleluja kasassa ja yks synttärilahjakin vielä avaamatta! se on lojunut siellä melkein puoli vuotta.....
Tanninen kirjoitti joskus kesällä säännöt mun seinälle.. 
Varkauden Wanhat 2013!

4 kommenttia:

  1. Vähänkö nätti tuo ruusujuttu tuossa peilin vieressä! :o Liityin muuten lukijaks, tosin tunnen oloni aika stalkkeriks kun päädyin ensin kaverin blogista Ainon blogiin, ja Ainon blogista tänne.. Ja nyt seuraan tätäkin ihan 247! : D Itekin ratsastelen suomenpienhevosella, nii sun ja Hannun juttuja on kiva lukea (:

    my-life-around-snapshots.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään tosta ruusujutusta, se on sellane kiva yksityiskohta mun huoneessa :-) ja tervetuloa joukkoon vaan, stalkkaus on aina ihan ookoo! :-D

      Poista
  2. onko huoneessasi olutta? en sattunut ainakaan kuvissa huomaamaan että olisi...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jos nyt totta puhutaan,niin kyllä siellä itseasiassa on :-D

      Poista