lauantai 1. maaliskuuta 2014

Meijän stoori ♥

Tasan puoli vuotta sitten mun elämässä tapahtui jotain, mitä en ole katunut yhtäkään hetkeä.

Joku on joskus kysellyt, että miten minä ja Oltzu tapasimme, joten tässäpä tämä stoori tulee kaikessa lyhykäisyydessään! :-D
30.8.2013 on päivämäärä, jota en helposti unohda. Oli myöhäinen perjantai-ilta, kun olimme lähdössä Helsinkiin Ainon ja Ollin kanssa. Olimme Ainon kanssa tankkaamassa autoa, kun puhelin soi. Olli soittaa. Olli kertoo, että eräs toinen Olli, "Oltzu", olisi lähdössä kyydissämme pk-seudulle erään ystävänsä tupareihin. Katsahdimme toisiimme Ainon kanssa ja eihän meillä ollut mitään asiaa vastaan, sillä meille jäisi vähemmän bensoja maksettavaksi. Kumpikaan meistä ei tuntenut Oltzua muuten kuin töistä. Itse olin henkilökohtaisesti pitänyt kyseistä jätkää todella outona koko kesän, sillä hänellä oli tapana tuijottaa syvälle silmiin puhuessaan, ja minulle se oli aivan liikaa.
Anna anteeks
Jos oisin tienny et tuut taas piristään mun iltaani
Olisin tarpeeks
Hankkinu jääkaappiin sun lempimakuja
Ku eihän mitään noin ihanaa voi mitata sanoilla
Huonoilla tavoillas
Ei oo mitään merkitystä tänään koska eihän mitään pahaa sanottas
Haettiin ensin toinen Olli, ja sen jälkeen suunnattiin Kuvansiin hakemaan Oltzu. Pojat nautiskelivat alkoholijuomia menomatkan, joten minä ja Aino ajoimme vuorotellen koko matkan pk-seudulle asti. Olimme Vantaalla puolen yön jälkeen, jonne siis Oltzun oli tarkoitus mennä. Perillä ollessamme Oltzu alkoi soitella kaverilleen, että hän tulisi avaamaan ovea, mutta kaverista ei kuulunutkaan mitään. Hetken aikaa odottelimme, mutta saimme pian tarpeeksemme ja sovimme, että Oltzu voi tulla myös Simon luokse viikonlopuksi meidän kanssamme. 
Sekoon tuoksustas saat jalkani lahomaan
Kai siksi mietit miks sun kaikki teepaidat katoaa
Pidin yksin parhaiten vaan ne mun päällä
Kai otat sen pois nyt kun oot täällä
Makaan vieressäs oon haavoittuvainen
Mut sun kertomukset saa mut unohtamaan musta kaiken
Pupu tää voisi toimia
Voisin tuntikausii pitää tatuointejas mun sormilla
Luulin ettei mul ois tähän enää voimia
Mut sä muutit sen
Sä muutit mut
Simon luokse päästyämme ei tehty muuta kuin löhöttiin. Muistan kuinka kiusasin Oltzua tökkimällä kylkiin, kun raasu yritti väsyneenä maata sängyllä. :-D Tästä kyseisestä Helsinki-reissusta voitte lukea enemmän täältä (jos ette ole jo sitä tehneet..). Kuitenkin, lauantai vietettiin löhötessä, kirppistellessä ja leffassa. Illalla lähdimme viihteelle ja jotain kai siinä sitten tapahtui, kun tämä tyttö päätyi Oltzun viereen nukkumaan seuraavaksi yöksi. (tästä tapahtumasta onkin tänään tasan puoli vuotta, jaiks!) Sunnuntaina ajelimme kotiin väsyneissä tunnelmissa. 

Maanantaiaamuna olimme Ainon kanssa koulussa tekstauksen tunnilla ja huomasin Oltzun olevan paikalla Facebookissa. Ajattelin mennä juttelemaan ja pahoittelemaan viikonlopun tapahtumia, ja onneksi tein näin. Oltzu ei olisi kuulema itse ottanut minuun mitään yhteyttä, joten onneksi minä menin häpeissäni juttelemaan. Juteltiin pitkä aika, puhuttiin kaikenlaisia, läheteltiin toisillemme kuvia, ym. Seuraavanakin päivänä juteltiin, ja sitä seuraavana, ja sitä seuraavana... Jossain vaiheessa jutut alkoivat mennä "vihjailun puolelle" ja toisen kiusaamiseen. Eräänä päivänä sovimme, että minä suuntaisin Oltzun luokse. Koko vierailu taisi mennä siihen, että minä myllytin Oltzua täysin. Taisi pojalla olla kyljet hellinä kun minä pääsin tökkimään! :-D Vaikka olinkin ollut varsin ärsyttävä, halusimme nähdä toisemme uudestaan. Pari viikkoa tämän vierailun jälkeen Oltzun porukat lähtivät kahdeksi viikoksi reissuun ja sinä aikana meitsi lahtasi persuksensa lähes joka ilta Kuvansiin. Saatiin olla kahdestaan, jutella kaikesta ja tutustua toisiimme. Aloin myös viihtyä öitä Oltzun luona, ja en tiedä oliko se niinkään hyvä ajatus, sillä minun olisi pitänyt olla kotona lukemassa kirjoituksiin..
Kaikille huhuille
Voi sulkee korvat koska jaksat nauraa taas mun väsyneille jutuille
Mulle on ihan sama mitä oot mun tutuille ku
Oot mulle kulta pelkkää kultaa
Taas kerran käperryn sun syliin
Oltais hiljaa ku veissiltä tulee meidän biisi
Aika siisti ku viitsit kattoo animaatioita mun kanssani silti
Vaik et pidä niistä
Mielestäs ne on lapsille eikä me olla enää niitä
Must tuntuu ku oisin saanu sydärin
Ku tajusin et tää tunne tuli takas niinku ysäri
En uskonu et sut tavatessa viihtyisin ikuisuuden suihkussa sua halatessa
Mun rakkaus koostuu muutamasta palasesta
Kuukausi kului nopeasti ja siinä vaiheessa aloimme miettiä "mitä me oikein olemme". Ns. virallinen päätös parisuhteesta taisi tulla Nekkarissa supereilla 6.10., kun minä totesin Oltzulle, että "minun pitää ottaa blogin esittelysivulta "olen sinkku" -kohta pois." :-D Siitä lähtien ollaankin oltu kuin paita ja peppu. En olisi koskaan voinut kuvitella, että törmään ihmiseen, joka täyttää mun tyhjät kohdat, korjaa mua kun olen väärässä, piristää kun olen surullinen, tukee mua ja tahtoo samoja asioita kuin minä. Okei, ollaan oltu yhdessä vasta todella vähän aikaa, mutta uskon, että tämä juttu tulee kestämään ja kauan. ♥ Pus muru, oot rakas!
Tunne mun liikkeet
Pidä musta kovemmin
Sun takii kaikki kiireet katoaa

2 kommenttia:

  1. hahahhaaa aika imelää, mut aaawwws onse aika sulosta ku suaki joku kestää :'3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No äläpä kuule muuta sano, onneks tämmönenki löyty! :')

      Poista