maanantai 1. syyskuuta 2014

Syyskuun ensimmäinen

Oikein mahtavaa syyskuun (sekä suomenhevosten viikon) ensimmäistä päivää!

Syksy on nyt virallisesti tullut tänne Suomeen, vaikka viimeiset pari viikkoa ovat olleet täysin syksyisiä säidensä puolesta. Viime syksynä kirjoitin blogiini "Todella outo fiilis! Yleensä olen ollut ensimmäisenä valittamassa "hyi syksy on täällä", mutta nyt olen jotenkin tosi innoissani.", mutta nyt olen ehkä hieman eri mieltä asiasta.. Tänään sanoisin, että hyi syksy
Mun syyskuu alkoi niinkin rattoisissa merkeissä, kuin hammaslääkärin penkissä ja ihan vaan sen kunniaksi sain herätä viikon ainoana vapaapäivänäni jo ennen sian pieraisua, että kerkesin kaupunkiin... Onneksi kuitenkin hoitaja oli erittäin mukava ja lähdinkin sen vuoksi hymysuin kohti kotia, vaikka sainkin uuden ajan neljän viikon päähän ja mojovan laskun mukaan. Kävin nopsasti pyörähtämässä kotona ja suuntasin tallille. Treenit sujui Hannun kanssa superhyvin, vaikka viime viikko mentiinkin vähän höllimmin, sillä minä en kärsinyt ratsastaa kunnolla tämän taudin vuoksi (joka ei ole vieläkään nujertunut....).
Eilen vietin iltapäivää ennen töihin menoa kera jätskin ja esteratsastuksen! Ps. Tuo jäätelö on aivan mahtava mun kaltaiselle herkkusuulle; sitä ei kärsi syödä tuhottomasti, koska se on niin imelää!!

Nyt en tiedä, mitä loppupäivän teen.. Niin kuin en viime viikollakaan monena päivänä tiennyt mitä tehdä, kun Oltzu on Lapinjärvellä, kaverit koulussa/töissä ja töitäkään ei ole tänä iltana.. Täytyy varmaan kaapata Ben & Jerry's -purnukka kaikkuun ja kömpiä viltin alle tuijottamaan telsua.. Joten eipä muuta kuin heipat!

Ps. Oletteko kuulleet #kutsumua -kampanjasta? Tää on siis Suomen Lukiolaisten Liiton starttaama kampanja, joka taistelee koulukiusaamista vastaan. On koskettavaa lukea jengin stooreja kiusaamisesta, ja vaikka mulla ei olekaan mitään tarinaa kerrottavana, otin silti osaa tähän, koska hyvällä asiallahan tässä ollaan!

Pps. Sori tökkivä teksti, oli pakko tulla kirjoittelemaan teille jotain! :-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti