torstai 28. elokuuta 2014

Viimeisimmät kaksi viikkoa

Nyt olisi aika selailla paria viimeisintä viikkoa Instagramin avulla. Päivittelen sinne lähes päivittäin, joten tästä saa aika kivasti selkoa, mitä kahtena viime viikkona mun elämässä on tapahtunut. Yritän kirjoittellakin vähän kuvien alle enemmän, joten vaikka olisitkin kuvat jo nähnyt, saatat kuulla uusia juttuja niiden taustalta! 
 1. Käytiin Hannan kanssa Jurassic Rockissa, ja mä rakastuin. Sanni on aivan upea laulaja, ja jollei mulla olisi jo poikaystävää, veisin varmasti tämän naisen vihille! (what??)
2. Estetreenejä, estetreenejä.. Mulla on vähän ikävä jo hyppäämään, mutta koska kentän kunto on tällä hetkellä mitä on, joudumme odottelemaan vielä kauniimpia ja vähemmän sateisia päiviä.
 2. Wiiiiiiiiiiiiii! Liput napsahti postilaatikkoon ja voi jukra mä olen onnellinen! Onnistuin tosin tyrimään ensin tilauksen, sillä mulla oli jo kenttäpaikat ostoskorissa, mutta sitten vasta hokasin, ettei alle 20-vuotias voi tilata lippuja laskulla, joten jouduin aloittamaan homman alusta. Saatiin kuitenkin ihan kivat paikat alakatsomosta, ja pääasiahan on se, että ollaan paikan päällä!
3. Karvaturriaiset juuri ennen sadekuuroa. Kata on kasvanut hurjasti, kun taas Lumi on paljon pienempi.. Saa nähdä tuleeko Katasta isänsä kokoinen, 10-kiloinen vötkylä... :-D
 4. Mun lempparimiehet!♥ Oltzu hoiti homman kuin ammattilainen, vaikka tosiasiassa hän ei ollut edes koskaan ravannut hevosella. Niin vaan tuo kaksikko kipitti itsenäisesti ympäri kenttää loppujen lopuksi jopa ilman taluttajaa!
5. Käytiin Hannan kanssa Lahdessa shoppailemassa samalla, kun heitettiin Oltzu Lapinjärvelle.
 6. Hengailua tallissa heppojen kanssa. Olin juuri saanut kamat Hannulle niskaa, kunnes tajusin, että nyt muuten sade-/ukkoskuuro lähestyy kovaa kyytiä. Ei auttanut muuta kuin ottaa hepat sisälle ja alkaa puunata molempia päästä kavioihin.
7. Sovarikuva! Käytiin Ainon kanssa kiertelemässä kauppoja ja mukaan tarttui tuo kuvassa päällä oleva neule, sekä farkut.
 8. Illat on kaikkein pahinta "ikävöintiaikaa". Onneksi tätä yksinoloa ei tarvitse montaa viikkoa kärsiä. 
9. Lauantai-ilta! Aloiteltiin Hannan kanssa kahdestaan, kunnes Jenna eksyi mukaamme, ja kohta löysimme itsemme baarista. Ja siellähän tuli tanssittua sitten ihan pilkkuun asti, huh..
 10. Tämän kuvan pitäisi olla tuossa jo aiemmin, mutta kuitenkin; vuosipäivä ♥
11. Lapinjärvelle ajaessa maisemat ovat tosi kauniit! Ja mä tykkään ihan älyttömästi tuosta tiestä, joka on normaalia leveämpi, joten ohittaminen on helpompaa. Kävin tosiaan sunnuntai-iltana kilttinä tyttöystävänä viskaamassa Oltzun Lapinjärvelle ja ajelin yksin kotiin. Möh.
12. Komea ukko! 
13. Eilisen fiilikset; sängystä noustessa multa ei lähtenyt ääntä nimeksikään, joten ei hirveästi huvittanut lähteä töihin puhua pupattamaan.. Kuuden tunnin päivästä selvisinkin kurkkupastillijen ja ihanien asiakkaiden voimin. :-)

Mitäs mieltä olette tällaisista koosteista? Kiinnostaako yleensäkään puhelinkuvat ketään, vai tarvitaanko kehiin järkkärilaatuisia isompia kuvia? 

2 kommenttia:

  1. Puhelin kuvatkin on kivoja, koska niitä tulee otettua enemmän ja erilaisista tilanteista kuin järkkärillä :)

    Voisitko linkata sen postauksen joka kertoi sun hiusten tarinaa?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että dikkailet! Mun mielestä myös puhelinkuvissa on ihan eri tunnelma kuin järkkärikuvissa :-) !

      Ja meinaat varmaan tätä? :-) http://kymppilinjaa.blogspot.fi/2014/03/hiusjuttuja.html?m=0

      Poista