torstai 22. toukokuuta 2014

22.5. Roosa ♥ Hannu; 9 kuukautta

Kuvat alkuajoista nykyhetkeen:
Tänään tulee kuluneeksi tasan yhdeksän kuukautta siitä, kun kapusin ensimmäistä kertaa Hannun kyytiin. Meidän yhteiseloomme on ehtinyt sisältyä paljon asioita; iloa, surua, onnistumisia ja epäonnistumisia. Olemme pitäneet ukkelin kanssa hauskaa. Nyt sitä huomaa, kuinka luottamus toiseen on kehittynyt ja varmuutta on tullut jokaisessa suhteessa. Mua kieltämättä pelottaa ajatus siitä, mitä syksyllä tulee tapahtumaan. Jos mä muutan pois. Yritän vältellä ajatusta siitä, että joudun ehkä sanomaan ukkelille heipat. 

En oikeastaan koskaan suunnitellut hevosen vuokraamista. Kävihän se mielessä, että se voisi olla ihan kivaa, mutta en koskaan uskonut, että se tapahtuisi. Nyt en voisi kuvitella muuta. Mulla kävi älyttömän hyvä tuuri, kun onnistuin löytämään näin hyvän "diilin". Kaikki kiitos ja kunnia kuuluu Hannun omistajalle, joka on mahdollistanut mulle tän heppailumahdollisuuden. (Oot super! :-))
Joka viikko näiden yhdeksän kuukauden aikana olen käynyt tallilla hoitamassa hepat ja liikuttamassa Hannun. Jo vajaa viikonkin tauko tallilla käymisestä tuntuu pahalta.

Moni teistä on varmaan nähnyt nämä postauksen kuvat jo aiemmissa postauksissa, mutta eipä tuo haittaa. Oli ihana selailla noita ensimmäisiä kuvia, ja muistella mitä se meidän meno oli silloin ja mitä se on nyt. Molempiin meihin, sekä hevoseen että ratsastajaan, on tullut tiettyä tasaisuutta. Ja molemmat on varmasti löytänyt uusia lihaksia ;-) 

Tällaista tällä kertaa. Jotenkin aika tuntuu kuluneen tosi nopeasti ja mä voin kirkkain silmin todeta, että mä rakastan tuota hevosta. Yritetään jatkossakin pitää touhuilu hauskana molemmille, ettei kummankaan tarvitse murjottaa. Ja varmaan tästä postauksestakin jo huomaa, että mun on vaikea pukea ajatuksia sanoiksi...♥

2 kommenttia:

  1. ihana postaus :)! olisi kiva jos bannerista tulis vähän kesäisempi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :-) ja joo, pitää pyytää jotakuta tekemään, kun en itse oikein osaa.. :-D

      Poista