torstai 6. helmikuuta 2014

Two new (furry) family members

Varoitus; jos ei kiinnosta katsella ällösöpöä kuvaoksennusta kahdesta uudesta perheenjäsenestä, älä lue tätä! :-D
Lumi
Kata
Näin ovat kuluneet mun pari viimeistä päivää. Äitin ollessa töissä olen minä ollut kisuvahdissa. Nämä kaksi karvapalloa tulivat äidilleni maanantaina, joten ovat vielä melko arkoja. Katasta tuli heti mun ehdoton lellikkipentu, sillä se tuli luokseni ja kellahti selälleen rapsuteltavaksi, toisin kuin Lumi.. Siellä se nurkassa vain sähisi minulle. :-( Kaikille muille Kata on ollut hirmu äkäinen, mutta minulle se oli heti hirmu kiltti. Onneksi.

Nämä kisuvauvat nukkuvat todella paljon ja sitten kun jaksavat poistua piilostaan, ne vilistävät ympäri asuntoa ja tekevät ihme kamikaze-loikkia ympäriinsä. Höpsöjä otuksia. Ja maailman söpöimpiä.♥ Yritin jo suostutella Oltzullekin, että otettaisiin meille kisuli. Ehkä me vielä joskus.. ;-)

4 kommenttia:

  1. Ooooi! :3 Neljäs kuva alhaalta oli mun lemppari.

    VastaaPoista
  2. Vooij kun söpöjä!!!!!:3

    VastaaPoista