tiistai 26. elokuuta 2014

Minä ihan itse ..?

Maailman kirjat ovat sekaisin. Latasin tähän pöytäkoneelle Gimpin, ja väsäsin itselleni uuden bannerin. Uskomatonta. Olen jo pitemmän aikaa halunnut uudistaa ilmettä jotenkin ja nyt sovittiin Ainon kanssa, että joku kaunis päivä, kun aikataulut natsaa yhteen, tehdään mulle uutta ulkoasua. Kyllästyin odottamaan, joten aloin tuumasta toimeen. Eihän tämä mikään kummoinen ole, saatika hieno, mutta ainakin näin ensikertalaiselta (okei, toista kertaa yritin, aiemmin keväällä meni hermot totaalisesti ja homma jäi sikseen....) ihan hyväksyttävä. Kyllä tällä ehkä siihen asti selvitään, kunnes Aino pääsee väsäämään mulle jotain nätimpää, eikös?
Hassua. Eihän se ollutkaan niin vaikeaa kuin olin kuvitellut. Täällä kotona päivät tylsistyessäni olen saanut vaikka minkälaista aikaan, mm. etsinyt kämppää ja siinä sivussa myös uutta työpaikkaa, ja nyt vielä tämä.. Mitähän minä tänään tallilla vielä keksin, kun inspiraatiota näkyy olevan vähän jokaiseen touhuun..? 

Ps. Nyt on mukava palata aina blogin ääreen, kun homma on rauhoittunut. Toivotaan, että rauha pysyy täällä myös jatkossa! :-)

Mukavaa tiistaita jengi, ei anneta sateen haitata! 

4 kommenttia:

  1. Ihana kun blogi taas käynnissä ja ihania postaus hetkiä sinulle :-)♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää blogi on ollut kyllä ihan normaalisti toiminnassa tähänkin asti.. :-D

      Poista
  2. Ihana ulkoasu :DDD!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jopas haistahtaa sarkastisuus, mutta kiitosta silti, kyllä tämä saa pari päivää kelvata :-)

      Poista