tiistai 3. kesäkuuta 2014

Roses are red, violets are blue....

Jokunen teistä on varmaan huomannutkin jo mun uuden bannerin, josta suuri kiitos kuuluu TÄNNE suuntaan (käykää ihan oikeasti kurkkaamassa, niiiiin suloisia koiria!♥)
Eilen innostuttiin kuvailemaan Oltzun kanssa tuhottoman pitkän leffamaratoonin jälkeen pihalla kera valmistujaisruusujen. Mun mielestä on vaan niin ihana ottaa kuviin kukkia mukaan! Plus oli tietty näillä kuvilla joku alitajuntainen tarkoituskin, sillä mulla on huomenna yo-kuvaukset ihan ihka oikealla studiolla ammattilaisen kuvaamana ja ei hele; mua jännittää! Tunti siellä varmaan pitää pojottaa ja poseerata eri asennoissa.... Jaiks!
Näitä kuvia katsellessa tuli itselle viimeistäänkin sellainen fiilis, että mä haluan tehdä mun hiuksille jotain! Mulla on ollut tää sama malli jo aivan liian pitkään, ja haluaisin repäistä jotain uutta.... Monelta anonyymilta on tullut ehdotusta punaisesta, mutta lähipiiri ei oikein halua näyttää sille vihreää valoa, niinkuin en minäkään välttämättä.. Värin ei välttämättä tarvitsisi muuttua, mutta mallin kyllä. Toisaalta haluaisin lyhyempää tukkaa, mutta sitten taas harmittaisi, kun menisin leikkaamaan kasvattamani hiukset. Noh, kyllähän ne kasvaa aina takaisin! Mitä mieltä te olette? Jatkanko googlesta hakusanalla "medium hairstyles" tutkiskelua, vai menenkö kampaajalle ja annan vapaat kädet? 
Ja loppuun tietty kauniit yhteiskuvat meistä! On vaikeaa ottaa kuvia poikaystävän kanssa, joka on itseä lähes 30cm pidempi.. Miten mä muka mahdutan tuonkin jättiläisen kuviin, joissa pitäis näkyä omakin naama? :-D
Lopputulos; Oltzu vajosi tän hobitin tasolle! :-)
Nauttikaa ihanista säistä, joiden pitäisi tulla iloksemme lähipäivinä!♥

3 kommenttia:

  1. Takaa lyhyet ja eestä pitemmät :) punanen kyllä sopisi, mutta miksei vaikka raitoja :D sun kasvoja "aikuistas" sellanen eestä pitempi! Voin linkata tähän kuvan myöhemmin jos löydän mallin.! Toivottavasti tajusit mitä tarkotin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä itseasiassa mietin juuri jotain tuollaista! :-)

      Poista
  2. https://www.google.fi/search?q=short+hair&espv=2&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=hdeNU8zEFenzygP0-4GwBQ&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1360&bih=643#facrc=_&imgdii=_&imgrc=hzomAUCAYxuDoM%253A%3B5i5Fkvav8TOlIM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.gaogiedu.com%252Fwp-content%252Fuploads%252F2014%252F05%252FShort-hairstyle-for-round-faces-and-thick-hair-7.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.gaogiedu.com%252Fhaircuts-for-short-hairstyle-for-round-faces-and-thick-hair%252F%3B587%3B644

    VastaaPoista