tiistai 15. huhtikuuta 2014

A day off

Heti tähän alkuun on pahoiteltava; anteeksi postailemattomuuteni. On ollut todella paljon kiireitä, ja tänään vietän ensimmäistä vapaapäivää seitsemään päivään. Olen halunnut kuvailla teille kuulumisvideota, mutten ole sitä vielä toteuttanut, sillä en halua tehdä sitä kiireessä. 
Kuten otsikosta näkee, tänään on vapaapäivä. Olen viettänyt päiväni pääpiirteittäin mukavissa tunnelmissa. Aamulla heräilin hitaasti, söin rauhassa aamupalan ja lähdin kuvailemaan maneesille Ainon ja kumppaneiden estetreenejä. Tallilla vierähti muutama tunti ja sen jälkeen suuntasinkin takaisin Oltzun luokse. Minun oli tarkoitus viettää koko ilta siellä, mutta sattuneista syistä tulinkin kotiin jo viiden jälkeen. Olen käyttänyt yksin olemisen hyväksi ja olen mm. katsonut monta jaksoa Greyn Anatomiaa, tehnyt tehohoidon hiuksille ja muulle kropalle ja tutkiskellut tulevien viikkojen työvuorolistoja ja todennut, että hyvältä näyttää! :-)
näitä kuvia viime syyskuulta löydät täältä!
Eksyin myös katselemaan minusta ja Hannusta kuvia viime syksyltä ja voi että mä haluan kesän tänne jo! Pelto oli vihreä, ponilla kiiltävä karva (verrattuna nykyiseen talvikarvan jämään..) ja vaatetta ei tarvinnut pukea päälle tuhottomasti! Ei voi muuta kuin katsella hymy huulilla näitä kuvia. On se ukkeli vaan hieno♥

Eniveis, tämä postaus oli vain tämmöinen info siitä, että olen tosiaan elossa. Koitan palailla blogin pariin tässä lähipäivinä, mutta siihen asti; soronoo! Viettäkää kiva viikko! :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti