maanantai 14. lokakuuta 2013

Mitä mulle kuuluu?

Hyvää. Todella hyvää. Parempaa kuin pitkään aikaan.

Tässä mä istun sängyllä risti-istunnassa, kahvikuppi, kone ja purkki suklaajäätelöä mun nenän eessä. Kello näyttää 6:07, on maanantaiaamu ja mä oon lomalla. Hämmentävää. Mietin jo äsken mielessäni, mitä kaikkea tulisin tähän postaukseen kirjoittamaan, mutta nyt mulla ei oo enää mitään tietoo, ajatus karkasi.
Tajusin eilen, että en olekaan enää niin "cold bitch", joka vielä kesällä olin. Makasin peiton alla yksin, katoin leffaa ja vollotin turhille kohtauksille, joissa ihmiset oli silminnähden onnellisia. Kuulin puhelimen soivan, vastasin siihen ja kuulin pyynnön, joka sai mut kihisemään kiukusta. Aivan turhaan. Vajaa tunti tämän puhelun jälkeen viereeni kömmittiin peiton alle ja kuulin kysymyksen: 

"Ootko sä varmasti ok? Ihan outoo kun sä oot tommonen hiljanen etkä iloinen, niinkuin yleensä."

Aloin eilen illalla yksinäisyydessäni miettiä elämäntilannetta, jossa olen. Ja ymmärsin, että mun asiat on paremmin kuin hyvin; mulla on rakastava perhe, maailman parhaat kaverit ja suloisin poikaystävä, joka piristää mua pelkällä olemuksellaan. 
Löysin syyn hiljaisuuteen; mä oikeesti tunnen jotain. Oon eläny viimeisen vuoden asenteella "YOLO" ja pysynyt tiukkana sen asian suhteen, etten anna itseni tuntea mitään ketään kohtaan, saatikka sitten päästää ketään lähelle. Nyt asiat on muuttuneet radikaalisti, ja se hämmentää mua todella.
Ai kamala mikä ajatusoksennus tuosta postauksen alusta tuli.. Pahoittelen, ettei alku ole kirjoitettu mitenkään siististi, vaan fiilispohjalta. 
Voisin tähän loppuun kuitenkin päivitellä vielä ihan yleisesti kuulumisia; Hannun kanssa asiat rullaa kivasti, maastoiltiin lähinnä tämä viikko kauniiden säiden takia (maastossa on ihana reippailla ruskan sävyissä). Viikonloppu hurahti tosi nopeasti ohi kuskina ollessa ja Oltzun kanssa hengatessa. Lauantaina lähdettiin Ainon kanssa Kuopioon katsomaan Robinia, ja ah olen niin rakastunut kyseiseen nuoreen mieheen ♥
kuvat we♥it
Nyt pitäisi nousta tästä sängyltä ja alkaa pakata jotain tavaraa mukaan, sillä tänä iltana lähdetään Ainon kanssa Tallinnaan risteilemään! Ihana irtiotto arjesta! Muuten päivä menee varmaan talleillessa ennen kuin lähdetään ajelemaan kohti Stadia.

Ihanaa maanantaita kaikille + hyvää syyslomaa niille joilla se on !! :-)

6 kommenttia:

  1. Ootko ees hengis ku et postaa :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kyllä !:) on ollut kaikkea kiirettä niin ei ole ehtinyt !

      Poista
  2. Paljonko ES maksaa venäjällä? kysyn vaa et ku oon menossa sinne jääkarhusafarille ni et jos siellä on halpaa ni ostan sit sieltä etten ota mukaan täältä suomesta :)

    VastaaPoista
  3. Voin niiin allekirjottaa ton mitä kirjotit siitä, kun huomaa tuntevansa! Kirjotat tosi hyvin :)

    VastaaPoista