tiistai 24. syyskuuta 2013

Autumn is here

 Todella outo fiilis! Yleensä olen ollut ensimmäisenä valittamassa "hyi syksy on täällä", mutta nyt olen jotenkin tosi innoissani. Ulkona on ehkä hieman liian kylmä minun makuun, pukeutuminen on hankalaa eikä ruskakaan ole tänä vuonna mitenkään kovin kaunis. Mutta silti, olen iloisempi kuin aikoihin.
Tallillakin olo oli todella hyvä, sateesta huolimatta. Oli ihana vain olla ajattelematta mitään, katsella puista putoavia lehtiä ja nojailla aitaan kumpparit jalassa ja paksu toppatakki päällä. Ihanaihana syksy ♥

Hyvää mieltä aiheuttavat kirjoitukset, jotka ovat takana tämän syksyn osalta, maailman hölmöimmät ja vammaisimmat kaverit, joita näin pitkästä aikaa (viime kerrasta on vuosi aikaa kun olemme samoissa porukoissa pyörineet!) ja tietysti parhaat ystävät, joihin voi aina luottaa ja heidän seurassaan ei tule koskaan tylsää!

Nauttikaahan tekin kaikki syksystä yhtä paljon kuin minä! :)

Ps, kysymyksiä voi vielä heittää TÄNNE, kuvailen vastaukset videolle myöhemmin tällä viikolla/ensi viikon alussa!

2 kommenttia:

  1. Millo video postaus?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tänään kuvailtiin, joten eiköhän tuo video nää päivän valon jo huomenna! :)

      Poista