lauantai 30. marraskuuta 2013

Viikonloppu


Tältä on näyttänyt mun viikonloppu tähän asti! (kuvien laadun tarjoaa Samsung Galaxy s3 mini) Eilen oltiin katsomassa Cheekkiä (♥) paikallisessa baarissa, tänään mummi ja ukki tulla tupsahtivat kahville, jonka jälkeen suuntasin tallille, jossa minua odottivat nuo ylläolevat lumiponit! :-D Oli muuten ensimmäinen kerta, kun kyseiset kaverit eivät juosseet minua karkuun, vaan suostuivat ihan yhteisymmärryksessä tulemaan sisälle.. Taisi lumimyrsky olla hepoillekin liikaa!

Mutta tiedättekö mitä huomenna tapahtuu? Kyllä vain, on joulukuun ensimmäinen päivä! Ja mitä se sitten tarkoittaa? Noh, minulle ainakin päällimmäisenä tulee mieleen joulukalenteri. Luukkuja saa alkaa aukoa päivittäin. On aina yhtä kiva jännittää, mikä kuva sieltä suklaapalasen takaa paljastuu, haha (en aio koskaan kasvaa aikuiseks tän asian suhteen!) Mutta tänä vuonna minulla on muukin kalenteri kuin vain se perussuklaakalenteri, nimittäin täällä blogissa! Olen väsännyt teille 24 hieman normaalista poikkeavaa postausta, jotka paljastuvat teille päivä kerrallaan! :-) Miltäs kuulostaa? Toivottavasti hyvältä, sillä ainakin allekirjoittaneena olen kirjoitellut postauksia varsin innoissani.

Taidanpa jatkaa iltaani nauttimalla iskän kokkailemasta ruuasta, jonka jälkeen lähden huristelemaan murun luokse illaksi! :-)
Hyvää viikonloppua kaikille siellä ruudun takana! :-) ♥

4 kommenttia:

  1. Odottelen innolla joulukalenteria:)

    VastaaPoista
  2. Täälläkin odotellaan innoissaan joulukalenteria. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeee! :-) toivottavasti ette tuu pettymään!

      Poista